مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:352023-01-04سياسي

اجرای پویش ادبی «من هم  فرزند سلیمانیم» در هلال احمر فارس


کارشناس امور جوانان هلال احمر جهرم گفت: پویش ادبی «من هم  فرزند سلیمانیم» به همت جمعیت هلال احمر استان فارس به اجرا در آمد.

- جهرم-کارشناس امور جوانان هلال احمر جهرم گفت: پویش ادبی من هم  فرزند سلیمانیم به همت جمعیت هلال احمر استان فارس به اجرا در آمد.

سیدمحمودرضا نسابه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای پویش ادبی من هم فرزند سلیمانیم گفت: از راهبردهایی که می تواند سازمان جوانان هلال احمر را در نیل به اهداف عالیه خود موفق کند، معرفی شخصیت های شاخص و برجسته مانند شهید حاج قاسم سلیمانی و زمینه سازی جهت آشنایی و انس هر چه بیشتر مخاطبان جوان عضو هلال احمر و سایرین با این گونه الگوهای ارزشمند است.

دبیر اجرایی این پویش افزود: به پاسداشت مقام سردار شهید سلیمانی پویش من هم فرزند سلیمانیم در سال گذشته در شهرستان جهرم برگزار شد که به لطف الهی و با پشتیبانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس و سایر مسئولین مربوطه، امسال دومین دوره پویش در سطح استان فارس اجرا می شود تا گام محکم تری در تبیین مبانی فکری و معرفی سبک زندگی حاج قاسم، مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر برداشته باشیم.

وی بیان کرد: این پویش به لحاظ گستردگی استان فرهنگ پرور فارس و مردم فرهیخته آن، علاوه بر پرسنل و اعضای هلال احمر برای عموم مردم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ادبی «من هم  فرزند سلیمانیم» در هلال احمر فارس

اجرای پویش ادبی «من هم  فرزند سلیمانیم» در هلال احمر فارس